Kattsnor...

Jag fick kattsnor på jackan idag...
Gulliga Filippa kom jamande och springande till mig medans jag tog ut hästarna imorse. Självklart tog jag upp den söta skrikande hårbollen.
Vad gör hon då då? Jo,hon börjar nysa som en tok! Och hon slutar inte heller, bara nyser och nyser och nyser!
Det är då snoret börjar trilla fram ur näsan och allt fick tydligen inte plats där så en del flög ut och satte sig på min stackars jacka.... Uuääk... :P
Mysigt... Tur att katten är söt iallafall.. ;)


Appropå katter så låg det en halv-uppäten mus på stallgången när vi kom imorse. Ännu mysigare :P hehe....

Red Wilda idag, hon var så duktig! :) Man kan inte annat än skratta när man rider henne för hon är så rolig när hon t.ex. galopperar i höger varv med huvudet åt vänster för att hålla balansen ;) Men sen är hon ju inte så gammal heller.

Elin och jag har haft julemys ikväll. Har druckit glögg, ätit pepparkakor och lussekatter och sett på Bonde. Jag gillar inte snusk-Magnus.... Och jag tycker att Peter och Ville borde bli ihop NU! ;)

Nu är jag trött..... Natti natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0