1 vecka kvar till jul!

Och snön har smält bort...hm....
Men julkänslorna har iallafall infunnit sig :) Häromdagen köpte jag röda gardiner till köket och en vit julstjärna med glitter på som ska hänga i vardagsrummet. Kommer bli fiiint! Nu gäller det bara att övertala Johan att fixa hem en gran, för en gran ska jag minsann ha i år! ;)
Appropå vardagsrummet så har Johan målat bort den fula mörklila väggen och gjort den vit! Det blev supersnyggt! Varför gjordes inte detta tidigare...

Igår kväll somnade jag med tårar i ögonen.. Inte för att det hänt något utan för att jag såg på Titanic... Världens absolut bästa film! Jag brukar aldrig gråta till film men den där dumma filmen får mig alltid att böla...

Rob har fått nya skor idag, jag blev pank men han blev förhoppningsvis nöjd ;) Han var iallafall riktigt fin att rida idag! Men det var innan nya skorna kom på så vi får se imorgon hur dom nya passar ;) hehe...
Idag har vi tränat skänkelvikningar och ökningar i trav och galopp. Och det gick görbra! :D

Snart ska J och jag åka till Elin och Mathias. Elin och jag ska se på Bonde, grabbarna ska väl sitta vid datorn... :P


Whisky och jag myste lite förut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0