Styrketräning

Jag red Quinton ikväll igen på Rappestad. Han var riktigt riktigt fin idag!
I galoppen kunde jag bara sitta och njuta :) Görkul! :D

Sen hade jag visst lovat Josse att jag skulle mocka åt hennes stjärna...
Började ångra mig då jag såg berget som går under namnet gödselstack...
Och det var riktig styrketräning för att skjuta skottkärran uppför berget :P
Phu! ;)
Då ångrade jag mig, hehe...
Men i och för sig så ska jag ju inte träna aerobics imöra så det är ju bra med lite extra styrketräning då istället ;)


Nu ska jag se om min kära sambo kan slita sig från sin älskarinna (datorn) och umgås med mig istället ;)

Kommentarer
Postat av: Agge

Svar: Varsågod. :)



Tack. :D Det är verkligen ögongodis. ;)

2009-03-23 @ 22:51:12
URL: http://agge1.blogg.se/
Postat av: Lisa

Är det någonsin roligt att mocka? :P



Har du ritat den fina teckningen själv?

2009-03-24 @ 09:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0