Min avslutning på Ky...

Igår hade Ky-07 sin avslutning efter ett tvåårigt ridläger ;)
Nu är vi Ridinstruktörer! :D

Vi samlades på förmiddagen och pyntade E-salen.


Efter lunch var det avslutning. Rektorn höll tal, ett ganska långdraget sådant.. ;)
Blev dessutom en liten show där vår mentor Sussie och vår hopplärare Loa fick springa ett Lätt Förvirrat dressyrprogram... ;) Mycket roligt! ;)


Sen sjöng Linda Sol, vind och vatten för oss. Så fint så jag fick gåshud :)


Stipendieutdelning och betygsutdelning stog på schemat efter det.


När klockan slog halv 3 var vi hungriga så då serverades det good smörgåstårta, frukt, ost & kex och prinsessbakelser. Ojoj så gött och ojoj så mätta vi blev.


Jag är nöjd med mina betyg, förutom de i ridningen. Tydligen rider jag för dåligt för att få mer än G...  Men men, life goes on... :P

Efter ett lite tårfyllt farväl var det sen hemfärd som gällde... :/
Kommer sakna er så himla mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0