Ännu en helg i Värmland! :)

Ibland har man det ju bara för bra alltså ;)
Värmland två helger i rad!

Det var begravning för farmor i fredags. Det var jobbigt. Speciellt eftersom vi satt så himla nära kistan...
Men talet var väldigt fint. Tack prästen.

Efter minnesstundet tog jag och sys tåget hem till Karlstad från Norrköping.

Vi spelade kort på tåget. Och tog kort... :P

Helgen har mest spenderats ute på Grums Ridklubb eftersom sys har varit på ridläger.
Solen har stekt. Jag har solat. Jag har blivit brun. Och jag har bränt mig.
Inte ensam om det skulle jag tro ;)

Visa häst vid hand.         Hoppning på Dixon.       Dressyr på Poker.

Jag hann med en tur till Harrys igen tillsammans med världens bästa Jennie <3
Fast jag var nykter den här gången. Men det gick det med!
Det var nästan lika kul som förra helgen! Karlstads uteliv slår verkligen allt :)
Planen var att gå till Nöjes först men när vi kommit in där så upptäckte vi att det var så lite folk där...
Så vi gick på toa och sen därifrån... Dyrt toabesök :P

Fångad av en stormvind ;)

Med andra ord så har helgen varit mycket bra men med lite sömn... :P
Så... Godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0