Skänninge marken

Jag och Hanna (och Hannas kusin och Hannas systers pojkvän) var på Skänninge marken nu ikväll. Det var kö både dit och hem :P
Men det var gött att gå runt och kika lite och bara snacka goja med Hanna :) Det var längesen vi sågs nu så de va kul att catcha upp lite :)

Hanna åt brända mandlar och jag skaffade mig vuxenpoäng när jag köpte smaksatt kaffe och löste ;)
Okeeej, jag kanske åt brända mandlar jag med. En kanske. Eller två... Högst tre iallafall... Jaa inte mer än hälften då! ;)
 

Och man kan ju inte gå på marknad utan att köpa cocostoppar :)
Så nu sitter jag här och käkar cocostopp och dricker chaite. Yää, ibland har man det bara för bra alltså ;)

Vi råkade köpa en heliumballong med... Sånt kan man ha kul med ;) hehe

Kommentarer
Postat av: SuperStine

HAHA Heilum IS the shit! Den i slutet e ju bäst! PS. det ser LITE kul ut att hålet sitter i mellan benen på hästen ;P

2009-08-08 @ 02:12:20
URL: http://kstine.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaaa!! östgötska och värmlänska på helium :D

2009-08-08 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0