Grattis farmor!

Grattis farmor på 90-årsdagen!!
Har precis varit i Norrköping och firat farmor som fyller år idag. Ätit massa tårta och druckit massa kaffe, gött :) Nu har man både sockerkick och koffeinkick ;) hehe...
Johan, jag, kusin-Linda och faster Inger var där. Stora firandet blir på lördag men jag ska ju hemhem i helgen så jag kan ju inte komma till farmor då. Blev att fira lite idag istället, på rätt dag faktiskt ;)

Ganska stort att fylla 90 tycker jag! Och speciellt nät man är så pigg som min krut-farmor. Även om hon blivit tröttare och hörseln sämre med åren så kan man inte tro att hon redan är 90. Tycker inte jag iallafall :)



Johan, kusin-Linda och Farmor.



Min goa farmor :)

Nej nu hinner jag inte mer, måste åka till praktiken. Ska ha 2 lektioner åt Sanna idag och sen rida hennes Felix. Blir kul :)

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0