Host host

Alltså. Det sämsta med att ha hostat (och pratat) sönder halsen så rösten är kassare än kass, är att man inte kan sjunga i bilen.
Jag sjunger ju jämt i bilen och förtstå hur det blir nu när jag hör en bra låt på radion och glömmer bort mig och börjar sjunga med! När man öppnar munnen för att börja sjunga och ut kommer...ingenting...  Ja, max ett litet krax då men hur vackert är det liksom?

I fredags hade vi besök av Tias, Mia och Emma. Vi grillade och pratade. Härlig kväll!

Jag har också jobbat hela helgen. Ikano har haft 70-talstema och jag har svassat runt i utsvängda jeans och pratat med kunderna.

Jag har varit på 7-årskalas för Nellie. Goda hamburgare, god tårta och massa prat.

Igår hade jag lunchdejt med Emma = mycket prat!
Och på kvällen var jag i Norrköping på fiskrestaurang på Knäppingsborg med härliga kollegor = mycket prat.

Ja. Så jag har ju inte direkt varit tyst senaste dagarna och låtit rösten vila.
Jag låter med andra ord fortfarande som en kråka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0