Surprise!

Efter 12 dagar i Skånelandet var jag minsann lite saknad när jag kom hem.
Världens finaste sambo kom och mötte mig på tågstationen, hade städat huset och lagat mat.

Men det var inte det enda.
Tidigare under veckan talade han på telefon om att han hade en överraskning till mig när jag kom hem.
Vadååååå?? undrade jag med min gulligaste röst som bad om att få överraskningen avslöjad.
Det får du se! sa sambon.

Ett par dagar senare när jag lyckats glömma att jag hade en överraskning hemma som väntade piper det till i mobilen.
"Du glömmer väl inte bort att jag har en överraskning åt dig när du kommer hem?"
Men ååhh....
Nä det gick visst inte att glömma det.
"Vaaad? Please säg!"
"Det är inget märkvärdigt, men kul"
löd ledtråden...
Suck...

När jag sen blev mött på tågstationen och vi kramats lite stannar den gulliga sambon vid en svart volvo 940.
Surprise! Ny bil till mig!
En likadan som den vita jag hade men en lite nyare och modernare med ac, elhissar och farthållare.
Inte märkvärdigt? Joho, det skulle jag nog kalla det!

Jag känner mig bortskämd. Tihi.


I solen ser den lila ut!

Kommentarer
Postat av: morz

Nu har du bytt upp dig! Grattis!

2012-03-07 @ 13:23:00
Postat av: Sanna

Ååååh vad fin han är din Johan! :D

2012-03-07 @ 13:41:39
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var inte dåligt av honom!! Vilken prins!

Har den vita gått sönder?

puss puss

2012-03-07 @ 15:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0