Fin dag!

Har varit ledig hela långa dagen idag.
Började med att åka till stallet och rida fin ponny som gick superduperbra! Vi hoppade lite små hinder på 50 cm och tränade på att byta galopp.
Sen skulle jag avsluta, travhoppa ett av 50 cm-hindrena och sen trava av. Dum idé.
Rob var väl för trött för antar jag för han orkade inte (glömde?) lyfta benen tillräckligt högt för att ta sig över hindret.
Vad händer? Jo han drattar i backen istället och lägger sig lite på mitt högra ben (det friska som tur var).
Det gick bra med oss båda, vi landade ju mjukt (bra med gummiflis-ridbana!). Bara Rob som blev paff och var lite spak en stund efteråt.


Sen har jag även hunnit med att gå en skön långpromenad i solen med finaste sambon.

Och ätit våfflor och pratat bort 5 härliga timmar med finaste vännerna!
Kärlek till er Emma och Sanna! ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kärlek på hög nivå <3

2012-03-27 @ 09:59:44
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0