Att hitta hit

Jag har tråkigt.
Så jag gick in på mitt Google Analythic-konto som jag har kopplat till bloggen.
Där kan jag se var mina besökare befinner sig när de hittar till min blogg.
Och ni ska veta att jag haft besök både från Paris och Brasilien. Japp jag är internationell!

Jag kan också se vilka googlesökningar som lett till min blogg. Vissa märkliga sökningar måste jag ju bara kolla upp hur väl de stämmer.
Som kattsnor till exempel.
Jodå, det finns med.. Här.

Och finne med sårskorpa (folk googlar tydligen på det, ja.)
Här fanns jag med på ett hörn.

Och hårig rumpa... (What???)
Här är min.


Omotiverad bild på hängig fiol.



Kommentarer
Postat av: Stina

Haha...! Skitkul ju...

2012-01-04 @ 20:39:39
URL: http://livetialmlunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0