På lördag

Det närmar sig 25+25=50-årsfest!
På lördag slår Elin och jag ihop våra födelsedagar och ställer till med 50-årsfest! Med tema högstadiedisco.
Det innebär att jag troligtvis kommer se lika töntig ut som under högstadietiden. Jag bjuder på det.

Elin och jag ska ha Voxpop-quiz och lite andra roligheter. Ja, alltså det är ju vad vi tycker förstås.
Ikväll har vi skrivit inköpslista inför morgondagens besök på Systemet och Maxi.
Vi antar självklart att vi blir ensamma på båda ställena...

Vi är pepp för lördag kväll! Disco!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Önskar jag enbart kunde skylla på dig men dessvärre var det någon som hoppade på mig och tyckte jag skulle bli pigg vid den tidpunkten också :P

2011-09-24 @ 03:02:26
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Stina

Vill höra mer om festen som vi missa...!!!

2011-09-26 @ 13:31:33
URL: http://livetialmlunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0