Ryggen klagar men det var det värt!

Igår packade jag in lilla häst i min alldeles egna transport och drog till Rappestad.
Där vankades hoppträning för världens bästa Josse!

Rob har på sista tiden varit ganska tråkig (och med det menar jag stretig och stel) att rida efter att ha varit superfin en period. Ja man kan ju inte alltid gå fint liksom...

Men det var nog som så att det var hoppning som saknades.
Det började med en stretig och stel ponny som efter hand lossnade och stundtals gick fint och hoppade finfina runda språng!
Kul!

Mindre kul tycker ryggen idag efter att ha protesterat hela veckan.
Men imorgon ska jag faktiskt få massage och det kan typ inte komma lägligare.


Terränghoppning under Vreta-tiden.


Förresten så har jag fått 88 poäng på Wordfeud idag. Genom att bara skriva DY. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0