Heshet och häst

Lilla katt har äntligen fått tillbaka sin rösten.
Igår hade jag planerat att ringa veterinär om det inte blev bättre och som på beställning blev hans röst mycket bättre!
Honung kanske funkade?

Nu är det jag som är hes istället...
Snällaste Salam tog min ridlektion igår så jag kunde vila rösten. Det var nödvändigt.
Har nu missbrukat te och halstabletter mellan allt hostande.
Funkar rätt bra.

Lilla häst har varit en stjärna idag.
Red lösgörande på banan och det var längesen han kändes så mjuk och fin!
Har tömkört söndag och tisdag. Verkar vara en fungerande metod.
På lördag ska han få hoppa. På riktiga hinder. För då ska vi rida upp till Mia och låna hennes bana.
Skôjsigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0