Parisien

Ett tips!
hit om du vill äta riktigt god mat i mysig miljö med superservice!

I torsdags var jag och käkade på Parisien ihop med 9 kollegor från jobbet.
Himla trevligt. Och lite sorgligt.
För vi tackade av B-M som nu gått i pension.
Det är B-M som jag har att tacka för att jag har det jobb jag har. Och det är hon som lärt mig allt jag kan om klockor. Typ :)

Så en himla trevlig kväll på Parisien hade vi efter att vi överraskat B-M på jobbet (nope, hon anade inget).
Urgod mat! Ät där. Bara gört.
Vi åt baconlindad och hummerspäckad oxfilétornedos med potatisgratäng. Till efterrätt blev det limecheesecake med färska frukter. Mmm...

Nu längtar jag till Paris i påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0