Finaste Emma

Ikväll har jag haft världsfint besök!
Av min fina Emma.

Vi möttes upp efter jobbet och stack till stallet.
Satte Emma på att borsta lerig häst medan jag mockade.
Sen red vi. Emma lite. Jag mer.
Och efter ridning blev det våfflor med jordgubbar. Och en himla massa prat.
Mysigt värre!




Så roligt att rida lilla Rob nu när jag har nytt bett!
Han är som en annan häst! Nästan inget tjafs utan en ganska nöjd Rob som kommer att bli väldans fin när han jobbat upp lite mer muskler :)

Emma filmade lite också.
Och ni som känner Rob sen tidigare vet att han alltid lägger tungan över bettet och gapar och har sig.
Inget som stör men heller inte så dressyrhästigt.
Och ni som inte känner Rob sen tidigare. Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh mys! Saknar er tjejer men snart får vi åka till Paris tillsammans!

2011-03-27 @ 18:22:32
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0