Rob har tävlat!

Så kom då dagen då det var dags för lilla Rob att komma ut på tävlingsbanan igen!
Sist var för över 1,5 år sen i Mantorp tror jag...

Dagens tävling hölls på Rappestad (förstås) och vi startade i klass 80 cm och 90 cm, stilbedömning.
En seeeeeg Rob var det som gjorde debut i 80 cm-klassen. Det var inte mycket han gjorde för att ta sig fram för egen maskin inte. Men trots det, felfri och vi fick till en delad 5:e placering och fick springa ärevarv vilket gjorde lilla Rob glad!

Till 90 cm-kassen red jag knappt fram alls. Lite galopp, 2 språng på högt hinder och sen skrittade jag mest. Det funkade bättre på en trött häst som inne på banan hittade sin egen motor och gjorde en riktigt bra runda. Även den felfri. Däremot ingen placering. Kom 4:a i KM, vilket var precis utanför placering det.

Jag är nöjd och glad! Rob hoppade fint, skötte sig fint och jag hade världens finaste hejarklack bestående av mamma, syster, Elin och Mia.


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-27 @ 00:12:35
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Den där kommentaren har jag med fått..inte alls genomskinligt :P

2011-06-28 @ 11:11:17
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0