Hockey hockey

Igår var jag på hockey.
Blev bjuden minsann!
Mycket trevligt.
Sen att inte matchen var lika kul är ju en annan sak. HV71 krossade LHC som enligt mitt tycke inte spelade med någon särskild sammanhållning alls.
Och den där Norrena... Han kan konsten att göra folk nervösa han! Stanna vid målet för tusan! Du är ju målvakt god damn it! ville jag skrika till honom...
Men kul var det :)


Visste ni förresten att jag hade en låtsaskompis när jag var typ 4-5 2-3 år?
Vi var bästa kompisar och pratade om allt.
Han hette Hockey Hockey...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag har alltid tyckt att du är lite speciell ;)

2011-01-26 @ 19:14:32
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: morz

Ja! men du var bara 2.5 - 3 år!

2011-01-27 @ 14:26:00
Postat av: lott

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA. bästa namnet på din låtsaskompis!

2011-02-03 @ 22:42:34
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0