Min titel var Allt-i-allo

Jag var på semester i Flyinge förra veckan.
Eller ja. Semester och semester...
Lite sömn. Mycket jobb. Men ändå inte det tempo jag vanligtvis håller här hemma.
Så jo. Semester.
Jag började veckan med att bära in allt dressyrstaket och sen bygga upp det ihop med Jennie.
Jag har varit fikaansvarig och sett till att hungriga hopp- och dressyrdomare inte behövt vara hungriga.
Jag har suttit och skrivit åt dressyrdomarna under en del klasser.
Jag har skött datorn som styr vilken häst som presenteras på skärmen till publiken under andra klasser.
Jag har stått och sålt fika i ett tält.
Jag har övervakat fria ridningen vissa kvällar.
Jag har hängt på rosetter på de hästar som skulle in på prisutdelning.
Jag har varit på hopphäst-auktion.
Och jag har stretat i både regn, blåst och snöstorm.
Som sagt. Min titel var Allt-i-allo!
Vilken vecka! Helt underbar!
Vilka hästar det finns i det här landet. Jag säger då det...





Jag har dessutom hunnit med att gosa med Sting, mysa med nyfödda valpar, fikat en himla massa och gosat med kattungar!



Och skrivit högskoleprov.
Tillbringade en dag i Lund och svarade på frågor tills huvudet sprängdes.
Åt lunch på ett urmysigt litet café och drack en latte som inte alls var värd de 32:- jag betalade för den.
Resultat på provet? 0,9 eller 1,0... Det duger.


Now I'm back in town och tillbaka i samma tempo som tidigare.
Försök hinna ifatt för jag träffas gärna!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: tack kära vän <3



Kallar du det där semester?! Vet ju att du har 100 bollar i luften samtidigt men seriöst..du kommer dö i förtid om du fortsätter sådär :P men kul att du haft en bra vecka i alla fall!

2010-10-27 @ 22:41:18
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Avundsjuk på alla dina dejtar med djur och inte minst valpar! ;)

Sv: Tusen tack!

2010-10-28 @ 07:52:41
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0