Tantvarning på mig

Ingen har väl missat snöovädret idag va?
Om någon mot all förmodan gjort det: What the heck?
Iallafall. Det har snöat i sidled hela dagen. Snön och temperatur på nollan har gjort vägen halkig.
Jag erkänner. Jag var grymt nervös (ja, tantvarning på mig) inför att köra hela vägen till Rappestad för att ha lektioner nu ikväll.
Med tanke på de däck jag har på bilen.
Nej inte sommardäck, men vinterdäck som funkar lika bra som sommardäck på det vintrigaste av vinterväglag...
Därför blev jag hemskt tacksam när Salam sa att hon kunde ta min teorilektion!
Tack!
Och att Christine kunde ta ridlektionen jag skulle haft.
Tack!

Så jag slapp helt enkelt att köra i diket ikväll.


Snöstorm i Flyinge.

Kommentarer
Postat av: cissi

de var väldigt lika varandra :DD

2010-11-10 @ 19:24:24
URL: http://cilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0