Jag har banne mig de finaste kompisarna!

Ni är bäst tjejer!
Igår hade jag mina favorittjejer samlade.
Hur bra kan man ha det liksom!

Bästa Jennie kom i sällskap med Madde och Therese ända från snöiga Värmland. Till ett snöigt Linköping.
Vi startade med en lunch och lite shopping på Ikano.
Sen hämtade vi Elin och stack hem och öppnade vinet...
Emma och Sanna kom och gjorde oss sällskap.
Förfest startad!
Jäy!




Sen tog vi taxi in till stan.
Taxichauffören tyckte att det var halkigt på vägen. Sa han.
Han körde oss till Harrys. Det gillades :)
Inne på Harrys träffade vi Erik&Mackan-Mackan.


Efter det var det dans för hela slanten som gällde.
Eller ja. Nästan hela slanten. Emma tappade nämligen en slant i sin öl...




Det här är nog min favoritbild.
En typisk bild på Elin, Emma & Sanna.
Elin som blundar.
Emma som inte ser att man fotar (och har vänt sig om!?).
Sanna som poserar fint.
Det enda som saknas är Sannas fjortis-pose ;)


Tack fina ni för en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja vafan min hand syntes ju inte ;)

2010-11-29 @ 12:08:57
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0