Bruksprovet 2010

De 9 dagarna i Flyinge var helt fantastiska!
Det var långa dagar med lungt jobb varierat med hektiskt jobb då jag bl.a. kontrollerade vilka hästar som gick ut ur stallet, rastade hundar, stängde dåliga boxdörrar, hjälpte fastrullade hästar att ta sig upp, kokade kaffe, bad Jan Brink om hjälp att tända lyset i Lilla Ridhuset och jagade holländarna stup i kvarten så de skulle hinna till sina starttider (eftersom de själva inte hade koll på något...Men dom var roliga att kivas med, hehe...).

Självklart hann jag titta på en hel del fina hingstar också, inte bara i stallet!
Ojojoj... Man blir verkligen i sjunde hilmen av att se så fina och duktiga unghästar...
Och var det några hingstar som var mer intressanta än andra så var det helt klart 3-åringarna Connaisseur och Berlusconi, 4-åriga Bellagio och 5-åriga Contant Q!

En helt otrolig vecka tillsammans med många trevliga människor, fina hästar och god mat ;)

Sen att våren kom var ju inte helt fel det heller.
Ville faktiskt inte ens lämna Skåneland när det var dags att åka hem... ;)

Lite bakom kulisserna-bilder har jag men dom får jag inte publicera så vill ni se dom får ni komma hit! ;)
Därför blir det nu mest bilder på vovvarna.

Flyinge och alla storkar


Sting & Lussan


Ludde


Jag&Jennie (Bild)       Jennie jobbar             FINA Connaisseur!


Kommentarer
Postat av: Elin

Aa! A flying dog!!

2010-03-10 @ 22:15:33
URL: http://Allcookedup.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0