Hollywoodfru

Idag har jag känt mig som en lyxig hollywoodfru.
Enda felet var att jag inte hade karlns kreditkort utan var tvungen att betala allt själv... Måste bli ändring på det om jag ska fortsätta leva lyxliv :P

Dagen började med frukost på EH tillsammans med Emma.
Vi satt ute i 2 timmar, åt scones, drack kaffe, försökte överrösta vägarbetarna som lät högt bredvid oss och hade sällskap av närgången duva.
Jo just det ja! Vi startade brandlarmet på EH också när vi rostade våra scones...
Hoppas att vi får komma tillbaka nån gång...



Sen forsatte dagen i shoppingens tecken. Det blev en ny köksklocka som kanske inte ska sitta i köket, men ändå...
Var in på Plantagen och inhandlade mig två blåbärsbuskar också som jag minsann själv grävde en grop till och planterade!
Jo jo, ho' ä' att stark den dära Kristin... ;)
Fast man får myggbett av att plantera blåbärsbuskar...
Just telling ya...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Saknar er snyggingar!

2010-07-02 @ 22:18:19
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0