Dagens goda gärning

Yes!
Så har man lyckats sprida lite vacker kunskap ännu en gång! (Om det nu har hänt tidigare... Vet inte, men jag inbillar mig det...)
Iallafall. Jag chattade med Sanna på Facebook och då stog det väldigt länge att hon skrev till mig men hon blev liksom aldrig klar.

Så jag frågade vad hon skrev.
Hon skrev inget sa hon och undrade varför jag trodde att hon gjorde det.
Därför att den lilla ikonen som visar att man skriver syntes, sa jag.
Och vet ni? Sanna visste inte vilken ikon jag pratade om!
Kan ni tänka er!? ;)

Ni vet ju så klart att jag pratar om den lilla pratbubblan som dyker upp brevid namnet i chatten.
Nu vet Sanna det med. Så nu kan hon sova gott inatt. Sicken tur.



Mycket intressant fakta! Right?
Erkänn att ni vill ha mer av den varan...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack Kristin för att du delar med dig av din vishet :P

2010-06-15 @ 10:07:02
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0