Surprise!

Internetstrul har bidragit till att jag skaffat mig ett liv...
Ja, jag har alltså jobbat, ridit, jobbat, ridit, jobbat och haft en Elin-Kristin-helg ;)
Elin-Kristin-helgen var mys.
Både jag och Whisky hade en sleep over eftersom Max fick följa med hit också.
Igår förberedde Elin och jag en överraskning till J...
Vi tapetserade om en vägg i datarummet.
Oh så duktiga vi var förstår ni! Hihi...



Tada!

Idag har vi gått på en mysig sommarpromenad och plockat smultron och klappat får.
Det är sommar det minsann!


Och ja, J gillade vår surprise :)

Kommentarer
Postat av: Papsy

Oj, vad ni kan! Och bra blev det, snyggt. Kan man använda era tjänster i samband med ROT-avdrag? Eller faller det månne under PIG-avdrag?

2010-07-19 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0