I'm home

Falsterbo var som vanligt fantastiskt! Om inte mer fantastiskt än någonsin!
Kom hem mitt i natten i söndags.
Sen dess har jag jobbat 2 dagar med redan trötta fötter i en butik med en strejkande AC...
Jag är halvdöd och trött och borde verkligen gå och lägga mig så jag orkar jobba i "tropikhuset" imorgon igen ;)

Men va tusan! Nu började Sex and the city på 5:an...
Ska jag aldrig få sova?

Dessutom har karln i huset lämnat mig för Arvikafestivalen.
Inte populärt att inte få följa med faktiskt...


TVÅ nyckelband minsann! Ja jäklar så viktig jag kände mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Mullebulle

Ladda upp bilder från falsterbo dåååååh kristin. Kom igen kom igen ;)

2010-07-15 @ 15:29:27
URL: http://malinstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0