Wohoo!

Jag har äntligen fått mina fodrade ridbyxor!
Helt vanliga helskodda ridbyxor fast med foder i så de värmer skönt om benen kalla vinterdagar.
Passar ju bra nu när kylan försvunnit...
Skulle ju kunna få bli kallt igen någon dag. Bara så jag får testa om byxorna funkar menar jag!?!

945:- kostar dom iallafall, är av märket Catago och finns på Fredriksborgs ridsport om någon mer är sugen på att skaffa ett par :)


Hur har dagen annars sett ut då?
Mjaa...Jag har skrivit en massa på en inlämningsuppgift till skolan, kört fast i skrivandet, tagit paus och stuckit till stallet, ridit duktig unghäst, åkt hem igen, lagat potatis och purjolöksoppa (ett tips: ta inte en dusch samtidigt som du kokar soppa... det kan koka över då...), tagit tag i skrivandet igen bara för att jag var tvungen och skrivit klart!
Jää!

Nu ska här läsas bok och imorrn blir det frukost på Espresso House ihop med övriga arbetsgruppsmedlemmar :)
Finfint!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi blev en enda soppa av allt alltså? Hohohoho ;)

2010-01-19 @ 22:02:04
URL: http://www.allcookedup.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0