Känsliga tittare varnas...

Vi kör en liten bildfråga...

Har det stått en nervös häst här tro?
Ja eller nej?


Rätt svar:
JA! :P
Bildbevis:


Ensam i stallet är otäckt. Men det gick ändå bättre idag än tidigare. Jag bestämde mig för att köra på total ignorering då hon höll på... Behövde bara morra ett par gånger då hon helt glömde bort att jag stod bredvid :P
Kunde till och med brodda henne (även om det var en ganska tuff brottningsmatch samtidigt med en häst mer på 2 ben än på 3..).
Dessutom red vi ut helt ensamma i skogen för första gången! Gick riktigt bra :)
Galoppade i djup snö på gärdet! Häärligt!
Ett riktigt konditionspass för oss. Innan ridning för mig och under ridning för henne ;)
Precis som det ska va´! Om man bortser från brottningsmatchen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0