Så där ja!

NU kommer jag in här igen...
Så what's up? Jaa, full fart som vanligt.
Helgen har bestått av jobb (som vanligt...), uteritt med Hanna och 2-årskalas för Hampus :)
Hanna och jag har tagit ut hästarna på riktiga motionspass ute på gärdet. Vi har travat runt, runt i snön. Carissa fick trava först och göra spår så Rob med de kortare benen klarade av att jobba.
Då är det mycket snö... ;)

Hanna, jag väntar fortfarande på bilderna på mig och Carissa! Hehe...

Idag har varit en lång dag. Jag började med att jobba 7-10. Inventering stod på schemat. Tur att företaget bjuder på frukost iallafall ;)
Sen bar det av mot skolan och till sist har jag varit i stallet och friserat min lilla häst.
Vilket behövdes!

Före...


Pågående process...


Färdig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag som inte är så väldigt inne i hästvärlden tyckte han var finare innan trimmet än efter:P

2010-02-09 @ 22:12:33
URL: http://blogg.bunne.se
Postat av: Elin

Va fin hon blev:) bort medunghästfrissen!

2010-02-10 @ 07:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0