Helgen

Jaa jag förstår. Ni väntar spänt på att jag ska skriva om helgen. Visst? ;)
Nähä, inte? I don't care, jag gör't ändå :P
Höhö....

Well, jag åkte hem i torsdags. Tåget gick smidigt, trots snö. Kors i taket!
Pappa hämtade och skjutsade mig till mamma. Har saknat mamma...
Det går alltid alldeles för länge mellan varven...
På fredagen vinkade jag av syster vid skolbussen, läste i hundtidning och suktade, fotade ett rådjur som gick utanför fönstret och blev sen upphämtad av bästaste Jennie!


Vi tog en sväng runt Grums och shoppade mat och dricka för kvällen.
Jag köpte en fin vinflaska. Sen blev det paarty! :)
Det blidde Harrys vilket var görkul men lite långdraget i slutet för vi var där så länge.
Men bra musik och mycket folk, precis som det ska vara på Svenska Rally-helgen!


Efter 4 timmars sömn gick jag upp och följde med för att titta på när syster red lektion på ridskolan. Resten av helgen spenderades hos pappa. Syster och jag spelade GH och lattjade :)
Jag i en aningens trötthets-koma :P


Söndag betydde hemfärd men 1 timme innan tåget träffade jag Stine för en fika. Det var inte igår så att säga. Har inte setts sen i somras eftersom Stine flyttat till Norge :P Men hon kommer snart hem igen så då blir allt som det ska igen, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0