Tomteritt?

Ja, ni sitter ju säkert och grônnar och grônnar på om det blev någon traditionell Tomteritt på julafton i år...
Hanna och jag har ju tagit för vana att rida ut på julaftons morgon och tomta lite för folk som är vakna.

I år?
Nej, den här julaftonen blev det ingen Tomteritt.
Hanna kunde inte.
Jag planerade att rida ut barbacka på en liten skogstur istället.
Men...
Hur kallt var det inte liksom!?!
Temperaturen stod på -15'C.
Men den äckliga snålblåsten gjorde ju att det blev istidskallt ju!
Jag menar, Nordpolen skulle kännas varmt i jämförelse...

Därför red jag inte.

Jag förfrös bara av att lägga ut höet i hagen.


Ansiktet frös...
Oklart om jag har någon näsa kvar längre...


Lika så bra att vi bestämde oss för att ínte rida. Eller hur Hanna? :)

Kommentarer
Postat av: ¨Daniel

Ush tror nog man får avstå att rida i den här grymma skölden som varit. Grymt.

2010-12-28 @ 09:09:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: lott

du har inte twitter? :o

2010-12-28 @ 18:08:28
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0