Da'n före doppareda'n

Asså shiiit vilken dag!
Hur kan det få plats så mycket folk på Ikano?
Vi har iallafall sålt galet mycket på jobbet. Nytt rekord skulle jag tro.
Chefen tyckte vi borde gå ut och fira ;)
Jää :)

Jag jobbade tills Ikano stängde.
Sen stack jag och köpte mat, pratade med finaste Mamma och åkte hem och åt (jo, det är sant!).
Johan och jag har slagit in alla julklappar nu.
Eller ja. Jag slog in och J valde etikett till paketen...
Tur vi blev klara, för det är ju ta mig tusan julafton imorgon!

Jag tänker börja julafton med en liten uteritt på Rob.
Sen ska det julas massor i de hela två dagar jag är ledig.
Till exempel ska jag se ikapp alla missade julkalenderavsnitt :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0