Semester!

Eller ja...  Ledig en vecka ;)
Men jag kallar det semester för det känns mycket roligare!
Har varit mycket jobb på sistone. Känner jag i kroppen.
Så nu ska det bli grymt gött med en vecka ledigt.
Eller förlåt. En vecka semester menar jag ju!

Syster har varit här sen en vecka tillbaka.
Pappa kom hit i måndags.
Nu är det dags för mig att börja umgås med dom, utan att jobba hela dagarna :P
Hänger med dom hem på lördag och stannar i Värmelandet tills på torsdag.
Ska bli gööött!

Frågan är nu var jag ska göra av all ledig tid?
Skojade lite där bara... Klart jag kommer ha fullt upp!
Tro inget annat.
Jag är ju hon som aldrig har tid ;)


Vi hoppas på sol under denna semestervecka. Förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0