Pjuh...

Vilken jobbdag...
Först la kassan av när jag stog själv. Det innebar att jag var tvungen att skriva alla kvitton för hand när jag sålde varor... Vilket i sin tur bidrar till att det bildas KÖ! Tur att inte hela Linköping skulle handla hos oss idag som det brukar kunna vara.
Skriva-för-hand-kvittona tog slut... Då kunde jag inte sälja nåt alls.
Men då hade min kära kollega kommit och med gemensamma krafter lyckades vi få igång kassan igen. Pjuh!

Sen fick vi varor. Tre backar fulla.
Det var bara det att de inte skulle skickats till oss...
De skulle ha skickats till Sundsvall!
Detta upptäcktes klockan 13.34.
För att kunna skicka backar måste man ringa posten senast klockan 14.00...
Innan dess var jag tvungen att gå igenom backarna för att se så inget av det faktiskt skulle vara kvar hos oss.
Sen skulle jag ringa till Sundsvall för att kolla att de inte fått våra varor. Det hade de inte.
Sen ringa till lagret för att fråga: Vad göra!?
Skicka tillbaka till lagret
, var svaret.
Packa ihop backarna igen.
13.56. Ringde posten. Jag hann. Pjuh!

Sen var det bara att beta av kön som bildats under tiden jag haft huvudbry...

Nog för att jag är rätt stresstålig med detta var faktiskt en pärs vill jag lova :P

Nu har jag världens bästa syster på långbesök. Det är najs :)
Godnatt folks.


Dä ä att jôbbit när sakera inte fungerer som di ska, säger Kristin med en lätt hysterisk min.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va du gnäller ;)

2010-08-05 @ 12:50:08
URL: http://unbeautiful.blogg.se/
Postat av: Hermannfanny

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-04-16 @ 01:08:42
URL: http://hermannfanny.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0