Påskafton

Idag är det påskafton.
Så idag har jag jobbat ;)
Fast bara 4 timmar. Sen blev det stallet och lite tömkörning med (kors i taket!) duktig häst, för andra dagen i rad!
Efter det blev det dusch och ombyte på 8 minuter. Mm.. jag är snabb, I know...
Åkte till Borensberg och firade påsk hemma hos Paula och Patrik med barn (J's syster med familj som vi inte bor granne med). Där fick vi massa god mat och godis. Och vi blev mätta. Idag igen.

Igår kväll var J och jag på bio.
Vi såg Avatar i 3D. Ååh så bra!!
Jag lovar, jag ska inte ta livet av mig men jag kan förstå varför folk vill leva på planeten Pandora och vara en Avatar... Vackert.

Vi var däremot inte så vackra... :P

Förresten så lyckades jag visst med min evil plan igår...
Malin fick träningsvärk efter träningen på Carmenzita ;)
Inte konstigt så som jag körde med er...höhö... Men duktiga var ni!

Nu är det filmmys med ost och kex.
Och godis.
För på påsken får man äta godis. Faktiskt.
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh slafsa å njuuuut!! nami!!!

2010-04-06 @ 08:33:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0