Mycket på g...

Jag har äntligen pratat med J's syster om att jag är intresserad av att låna Carissa...
Och antagligen är det så det blir! :D
Nu måste jag bara hitta en fodervärd till lilla Robert...
Har ju tänkt att han kanske skulle kunna bli ridskolehäst på Rappestad, men helst vill jag ju att han kommer till någon där han får ridas ut mycket, hoppa mycket och träna dressyr lite lagom... Det skulle han trivas allra bäst med :)

Både idag och igår har jag ridit Liberija åt Josse :)
Hon har varit superduktig! Och idag hoppade vi! Första gången damen hoppade med ryttare :)
Mycket rolig häst att rida! Sälj henne inte för fort Josse! ;)

Och inte att förglömma så var ju Quinton en superstjärna igår! :D

Oj, mycket hästsnack nu... ;)
Kan ju berätta om filmen som J och jag såg på bio i söndags.
Inglorious basterds.
Riktigt bra!! Fantastiska skådespelare och spännande handling.
Handlade om Andra världskriget, en grupp judar som besinningslöst slog ihjäl nazister och en filmpremiär med alla högt uppsatta nazister närvarande...
Aldrig har en film berört mig så. Hela jag skakade efteråt och jag ville bara gråta. Märkligt. Har aldrig känt mig så konstig efter en film...
Så. Se den! ;)
För den var grymt bra! Grym i flera bemärkelser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0