Liberija

Denna skönheten har jag ridit lite på idag :)

Bilden är snodd från Josses blogg..

Liberija är Josses 4-åring. Hon ville ha lite ridhjälp med henne och det säger man ju inte nej till :)
Fina hästen :)
Red henne på lina först för att vara lite mer på den säkra sidan ;) Och det gick ju bra så i slutet släpptes vi lösa... :P
Det gick inte så fort. Hon ville hellre vara där Josse var ;) hehe...


Jaha, första praktikdagen då?
Den gick finfint. Sa jag inte det? Nähe...Inte?
Nä, men iallafall så hittade jag dit, kom i tid, presenterade mig trevligt och så ;)
Pratade info med den flummmiga men roliga handledaren, fick rundvandring och sen en kopp kaffe. Det tog knappt 2 timmar och då tyckte handledaren att jag kunde åka hem ;)
Första dagen ska vara lugn, sa han :)
Ja, så det var ju ingen jättejobbig dag direkt ;)

Kommentarer
Postat av: knivlisa

Åh TACK! Vilken koll du har!!

2009-09-11 @ 09:30:23
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0