Karlstad roadtrip

Det kom in en frusen katt som saknat sin mamma (dvs mig). Han kom direkt och la sig i knät på mig för att mysa och bli varm. Det innebär att man får blogga med en hand samtidigt som jag tittar på Mr Bean som tvättar, på kanal 5.. Tur man är tjej... ;)
Och självklart måste man ju göra lite pauser ibland för
att klappa kissen i knät :)

Karlstad roadtrip was fun! Jaa... Det var inte så kul ute på Harrys tyvärr för musiken var kass. Men sällskapet var toppen! Så tack för det! :D

Elin och jag peppade hela vägen till Grums med partyskivan som Elin fixat :)
Framme hos Jennie stog maten färdig så det var bara att hugga in!


Skål!


Sen lockade jag håret och sjöng med locktången som mick...


I stan blev det en obligatorisk toa-bild med Elin, Madde & mig ;)


Vi dansade tills vi blev trötta och gick för att vänta på bussen hem istället.


Jag ställde sen mitt alarm på 8.25 följade morgon (dvs imorse...). Vilket innebar att jag fick sova knappa 4 härliga timmar...
Vadan detta då undrar ni....
Jo förstår ni. Min kära syster har ridlektion 9.10 på lördagsmornar.
Och jag tänkte överraska med att dyka upp då och kika! hihi... :)
Pigg (?) och glad. Vad gör man inte för sin syster! :)


Sys & Loppan


Sen tillbaka till Jennie för att spendera ett par timmar i soffan, se på Män som hatar kvinnor, besök av Christer och snack om ditt och datt :)
Bilturen hem piggades upp med Max. Elin dukade fint i bilen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0