Finbesök

Jag fick finbesök av UnderbaraElin igår :)
Vi såg på Idol och True Blood.
Det blev sent... :P Men det gör inget, hihi...
Vi åt kladdkaka med grädda och gårdens björnbär :)
Och jag vet att om jag hade varit en city-bloggare så borde jag definitivt tänkt på att fotat det vi åt lite snyggt så där... Men det tänkte jag inte på... Så det är ju tur att jag inte är någon city-bloggare :P
Då behöver ni ju inte bli besvikna på mig menar jag... ;)

Men om det nu är någon som inte vet hur kladdkaka med grädde och björnbär ser ut så kan jag ju förklara:
Kladdkaka: brunt, kladdigt, gött!
Grädde: vitt och fluffigt....
Björnbär: svarta hallon men mycket finare än hallon (as elin said)

Hm...jaa... Det blev kanske lite väl sent igår märker jag.... ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

hihi stackars dej, jag tog sovmorron idag ;) men den där kladdkakan var nyttig tror jag för nu är jag piggåglad, hyfsat allafall:) puss på min favoritkristin!

2009-09-17 @ 11:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0