Nöjd

Jag känner mig så nöjd.
Har i 2 dagar nu suttit på bibblan i Linköping och skrivit loggar till kursportfolion som ska in på måndag...
Och guess what! I'm done! :D
And it feels gooooood ;)

Igår kväll var jag helt slutkörd. Efter att ha suttit 5 timmar på bibblan och skrivit och dessutom ridit 3 hästar under dagen (Rob, Liberija & Ella) så var både kropp och huvud rätt möra... :P
Var trött redan innan Elin och jag åkte till Rappestad ;) Men vad gör det när man får rida finfina hästar! :D
Om nån letar efter en trevlig 4-åring så ta en titt på Liberija vettja!
Vore jag lite rik skulle hon få bli min ;)

J och jag var på Maxi och storhandlade ikväll. Jag råkade köpa några clementiner...
Nån som är sugen? :P


Förresten så vill jag bara passa på att tacka Lisa! Blev riktigt rörd av dina fina ord! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, men var jag så dum som glömde på den riktiga dagen så var jag ju tvungen att göra det riktigt ordentligt när jag väl kom på det!

2009-10-07 @ 09:09:32
URL: http://blogg.bunne.se
Postat av: Egoinas mamma

Clementiner? Det är jul! :D

2009-10-07 @ 16:25:03
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0