Hicka...

Kan man få fyllehicka av ett glas cider...?? Isåfall är det just precis vad jag har :P

J och jag har varit och käkat på Texas ihop med Natalie och Bobby aka Bob Marley aka Einar :)
Den goda maten bestod av görgoa revbensspjäll och pommes... Mm... :)

Mycket lyckat efter en dag i full fart.
Den började klockan 8 med att åka ut och rida Rob en sista gång innan Hanna tar honom på foder, och han gick superfint :) Känns bra :) Sen hjälpte jag Linda att bära in en massa hö som kom efter att vi ridit. Efter det putsade jag alla Robs saker så de ska vara fina imorrn då han börjar sitt nya liv som foderhäst :)
Nästa anhalt var Rappestad för att rida ut på Liberija. Hon var duktig -även när det kom 2 motorcyklister :P
Hem sen för att få i sig lite lunch och sen iväg till svärmor för att rida Carissa och hålla lektion för Malin.
Carissa var pigg och ville mest bara springa fort. Varför lyssna på den som sitter på för? Onödigt :P

Så. Som sagt. En dag i full fart ;) Härligt :P

Nu blir det natta´
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Stine

Är det Carissa? den nya stjärnan? :D

2009-11-05 @ 00:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0