Födelsedag

3/10 blev jag Harrys-mogen. Alltså 23 år ung ;)
Födelsedagen firades som bekant hemmahemma hos Mamma tillsammans med syster och J :)
Kunde inte haft en bättre födelsedag!
Fick ju fira med de som betyder mest i hela världen <3
Mamma och sys lyckades med bedriften att väcka mig på lördagsmorgonen med sång, ukulele-spelande och tårta :)
Mycket trevligt!
Fick presenter och en fin ros. (Mamma, jag älskar filten!!)


Efter tårtfrukost blev till att klä sig varmt för då var det Arvika-mârten nästa :D
Regnet hängde i luften men vi klarade oss rätt bra undan det ändå. Kom en liten skur när J och jag strosade runt i Arvika och kikade på allt som fanns att kika på.
Uppehåll när vi var på tivolit. Spöregnet kom när vi satt inne och fikade, vilket ju var helt ok ;)
Sys tvingade mig att åka Tekopp... Jag blev yr... :S


När jag var typ 13 år hade jag någon slags romantisk bild i huvudet och  tänkte alltid att "när jag får en pojkvän ska vi gå hand i hand genom parken i Arvika och vara kära i varandra..." Detta har då aldrig hänt förrän nu, 10 år senare ;)
Kan hända att det inte skedde spontant heller utan att jag mer släpade dit J och sa att "Här har jag alltid velat gått med min pojkvän och vi skulle tycka om varandra. Tycker du om mig?" :P
Och det gjorde han.. Sicken tur ;)



På söndagen var J och jag hos pappa och käkade innan vi åkte tillbaka till Linköping.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch mig som glömde gratulera dig på din dag!

Läs min blogg!!!

2009-10-06 @ 20:44:37
URL: http://blogg.bunne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0