Barn & häst

Jag lever Elin ;)

Praktiken går strålande, jag trivs och vill verkligen inte att veckan ska ta slut..
Hur ska jag klara mig utan mina barn ändå till vecka 7...!?!
Dom är ju så underbara :)

Carissa är duktig. Hon utsätts för nya prövningar nästan varje dag men håller lugnet bra ändå :)
Nu har vi longerat med inspänningar för första gången (lite konstigt tyckte hon men slappnade av när hon fattade grejen med det :P) och spolat benen har vi också gjort (det var otäckt i början! man blir ju blöt ju för sjutton gubbar!).
Grabbarna i stallet är glada över att ha en tjej att spana på ;)
Dom går iallafall väldigt bra ihop och det känns otroligt skönt.
Damen trivs bättre och bättre i stallet med vilket också känns mycket bra :)


Efter longering vill man rulla sig, säger Carissa. Rulla sig så dammet bara yr! (eller så är det bara en extremt dåligt tagen bild... svårt att säga...)


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv; Shhhhh säg inget till lärarna... ;)

Ser ut som Carissa stortrivs, superkul !

2009-11-19 @ 20:08:17
URL: http://malinstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0