En STOLT mamma :)

Jag är en mycket STOLT mamma till min lilla Whisky!!
Idag släppte jag ut honom helt själv och helt lös i stora världen!
Han fick ett nytt halsband med reflex och pingla på sig :)
Så söt :)
Men pinglan var konstig. Han vände sig om flera gånger för att se vad det var som lät... ;)

Han var ute i 2 timmar.
Lite nervös var jag nog.. Kan jag väl erkänna... :P

Men när jag efter två timmar var ute och visslade på honom så kom han hem!
5 minuter senare stog han nämligen vid huset och jamade! :)

DUKTIGA KATT!! :D

Och så här trött kan man bli när man varit på äventyr alldeles själv för första gången :)
  
Tvätta sig noga måste man också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0