En fredagkväll i Ljungsbro ;)

Och igår var det fest igen!
Fast jag var nykter då med. Skönt att kunna köra hem och sova hemma. Plus att jag hade jouren i stallet idag så det var rätt skönt att inte ha druckit något mer än cola igår ;)

Förfesten var hemma hos HK. Mycket trevligt. Kom igång riktigt bra efter lite Jag har aldrig och massa partymusik ;)
Sen skulle girlsen ut så jag skjutsade in så många som fick plats i bilen till stan.
Sen åkte jag hem och sov :P

  
HK & Cattis                       Sandra & Stine                Skål!

 
Tess & Natalie                 Lapdance? :P

 
Tess & HK flyger flygplan ;)


Glada tjejer i bilen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh herregud.. Full som en kastrull!

2009-05-09 @ 20:11:05
Postat av: cattis

paaaarteeeiiijj!

2009-05-10 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0