Tårta!!

Natalie ramlade av på hoppningen idag! Eller snarare gled av ;)
Det såg väldigt kul ut iallafall!
Och har man ramlat av får man bjuda på tårta! :D
Eller kanske en bag-in-box... hehe...


Robban kom i korsgalopp mot ett hinder och slog på en tvärnit så jag också höll på att trilla av. Men jag tyckte det räckte med att Natalie skulle bjuda på tårta så jag struntade i att ramla av och höll mig kvar :P

Snart ska jag åka och möta upp Sanna och Micka. Vi ska på invigningen av nya Burger King-restaurangen på Tornby. Gratis mat :) Och gratis är gött! ;)


Så här trött var Rob när han skulle gå dagens andra lektion ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Gratis mat?? ojoj har dom hemkörning? ;p

2009-03-24 @ 17:29:06
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0