Sol, vind och kaffe.

Vilken dag va? Så soligt och fint! Då blir man glad :)
Jaa förutom när det blåser kall snålblåst... Som det gör jämt här på östgötaslätten... Tacka vet jag Värmlands skogar ;)
Men jag gillar när det är sol!

Jag, Natalie, Erika och Ida skulle plugga på ekonomiarbetet Sommargården (vi ska låtsas starta en ridskola) efter skolan. Men först red vi lite. Erika och Ida red ut och jag red på banan på Rob för första gången sen han fick behandling av equiterapeften. Han var fin, lite pigg och okoncentrerad men kändes faktiskt mer mjuk i hals och bogar! Men det kändes också som att en del av det som satt fast i bogarna har flyttat sig till höger bakben... För han hade jättesvårt att gå på tygel på 10-15 metersvolt i höger varv... Hm...


Det kliar när man fäller päls...

När jag ridit färdigt så åkte Natalie och jag till Preem och köpte toscabullar och satte oss sen i solen utanför stallet, och bunkrade upp med bullar och kaffe, i väntan på Erika och Ida!
Det var jätteskönt!
Årets första fika utomhus avklarad! Check! ;)


Natalie gillar kaffe!


Kristin gillar kaffe!


Pluggandet gick bra. Vi satt och skrev i cirkus 3 timmar. Och vi höll sams hela tiden! Inte oense om något!
Kors i taket! ;) hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0