Skritt-tur!

Elin och jag åkte ut till skolan idag och red ut en sväng. Fast vi skrittade bara, hästarna har ju gått så hårt i veckan men jag tänkte att det kunde vara skönt för dom att få komma ut och se annat än ridhus :)
Elin red på Robban och jag hade lånat Calling av Natalie.
En timme var vi ute, lyssnade på fågelkvitter och konstaterade att vi hade varit bästa vänner när vi var små om vi gått på dagis ihop. Vi var visst lika galna i att ta hand om små maskar och leta kryp i skogen och att studera fåglar från köksfönstret, med kikare... ;)
 
Calling                    Så här glad var Elin! :)


Elin och Rob

Min bil har varit sjuk.
Batterilampan på instrumentpanelen har lyst till och från i ett par dagar. Igår började den bli ännu konstigare... Radion slutade plötsligt fungera, blinkerserna ville inte blinka i takt, hastighets- och varvmätarna slutade fungera och hela bilen gick hackigt...
Det var när jag var på väg hem från Elin igår kväll. Stannade och tankade vid macken vid Max. Där dog lilla bilen.
J fick komma med startkablar och starta den. Var tvungna att starta den med kablar en gång till sen på väg hem...
Och idag när J skulle åka hem med bilen till sina föräldrar dog bilen 3 gånger på vägen dit. Det är 1 mil hem till dom... :P
Det var visst något med att kablar till batteriet hade ärgat eller nåt...
Men nu är den frisk igen! Förhoppningsvis... :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Den dära bilden var INTE fin, blääää. Fast jag ser himla glad ut på den andra hehe

2009-03-01 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0