Nån nytta ska man väl ha av att ha varit telefonförsäljare....

Jag har haft hopplektion för några klasskompisar idag. Det var kul. Blev lite yrt men kändes rätt bra ändå ;)
Sussie, vår lärare, tyckte att jag utvecklats massor. Tack Rappestad :)
Men jag glömde bort en del av det jag skulle säga i geomgången men det märktes tydligen inte för jag fick höra att jag såg och lät så säker ut att jag hade kunnat säga vad som helst och alla hade trott på det ;)
Man har väl inte varit telefonförlsäljare för inget heller... :P
 
Rob har haft lyxdag med spa-behandling.
Jag har nämligen haft equiterapeften ute. Hon klämde och kände och knäckte loss honom lite. Han fick stå med magnettäcke ett tag och sen laserbehandlade hon lite på hals och rygg. För att blodcirkulationen skulle flöda bättre genom musklerna och föra bort slaggprodukter.
Rob tyckte att det var sååååå skönt att vara på spa! Han kliade på mig massor när han fick chansen, för att visa sig hur nöjd han var. Sötnos <3

Red Qiunton idag igen på Rappestad. Han var duktig som vanligt. Tyckte att det var kul att göra skritt-galoppövergångar. Så lite bus blev det, men inte så det störde ;)

Fan, hockeyn är spännande alltså.... 5:e perioden nu.... Heja LHC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0