Löshoppnings-clinic för Lasse Berglund.

Om ni funderat på varför det varit så dålig, eller okej; obefintlig, uppdatering här idag så beror det på att jag varit i stallet hela dagen.
Rob gick jättebra på lektionen! :)

Efter skolan åt vi kladdkaka och pluggade lite ekonomi-arbete som vi har att göra...

Och nu är jag nyss hemkommen efter att tittat på en löshoppnings-clinic på Vreta med Lasse Berglund. han är bl.a. domare i hoppning på 3-årstest.
Görkul clinic då vi fick se 3 hästar hoppa och Lasse prata. Och han är duktig på att prata! ;) Väldigt kul och intressant att lyssna på.
Jag ska vara med som piskförare på årets 3-årstest när Natalie ska visa sin 3-åring Lorrdie. Så det var bra att fräscha upp minnet lite :)
Men dom elever som var piskförare ikväll var så långsamma så det var pinsamt... Men Lasse var rolig och var på dom hela tiden, t.o.m. jagade dom lite med långpisk ;) hehe...


Lorrdie

Min klass har fått för sig att dom ska gå ut ikväll... Och nu sitter jag här och velar fram och tillbaka om jag ska följa med eller inte....
Aahh! Hjälp mig!
Jag är trött men jag vill ändå gå ut. Fast jag orkar inte åka till Ljungsbro igen för att vara med på förfesten och då skulle jag ha egen "förfest" hemma och sen möta dom i stan... Kul....
Det märks att jag är Våg, kan aldrig bestämma mig. Veliga människa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jag är med Våg hehe.. :P

Är en aning velig jag med ;)

Kramar!

2009-03-15 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0